הסכם ידועים בציבור

מטרתו של הסכם ידועים בציבור הינה בהסדרת ההיבטים שונים בחייהם המשותפים של זוגות החיים יחד בתור ידועים בציבור. הסכם זה לרוב נוגע לפן הפיננסי, אך חשוב לציין כי הוא יכול לעסוק בכל היבט או נושא אחר אשר רלוונטי לקשר בינכם. על מנת לערוך את ההסכם בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, זו שאינה משתמעת לשתי פנים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדה של עורכת הדין והמגשרת – ענבל כספי גאון.

הסכם ידועים בציבור – הכירו אותו לעומק

כאמור, הסכם ידועים בציבור נועד לשמור על האינטרסים של שני בני הזוג במקרה של פרידה. יש לציין כי על מנת להבטיח את העובדה כי ההסכם ינוסח בצורה המקצועית והמדויקת ביותר יהיה עליכם לפנות אל עורך דין אשר בעל ניסיון בעריכת הסכמים מסוג זה ובעל הרגישות הנחוצה לשם התמודדות עם היבטים כלכליים לצד היבטים רגשיים מורכבים בקשר הזוגי שבינכם.

הרכבו של הסכם זה יכלול את חלוקת הרכוש מראש לצד התייחסות מפורטת להיבטים כלכליים שונים בחיים המשותפים של בני הזוג, משמורת ילדים ואף תשלום מזונות. הסדרתן של הסוגיות השונות הללו הינה חיונית לשם הימנעות מסכסוכים משפטיים מתישים במידה וייפרדו בעתיד.

את עריכתו של הסכם ידועים בציבור מומלץ יהיה לערוך בשלב מוקדם ככל הניתן במערכת היחסים שבינכם. אמנם המחשבה על יצירתו של הסכם זה אינה קוסמת לרבים, אך חשוב יהיה להבין כי ברגע שנפלה ההחלטה לחיים משותפים, הסכם זה יכול לעזור לעשות סדר בבלגן ולאפשר לכם להמשיך וליהנות מן הקשר הזוגי שלכם ללא חשש.

הסכם ידועים בציבור – סיוע משפטי מקצועי

ניסיון החיים מלמד אותנו כי החיים משתנים ללא הרף, לטובה או לרעה. על מנת להגן על עצמכם ועל הרכוש שלכם, מומלץ יהיה לפנות מוקדם ככל הניתן אל משרדה של עורכת הדין ענבל כספי גאון, לשם עריכתו של הסכם לחיים משותפים אשר יבטיח כי גם במידה ואתם תאלצו להתמודד עם פרידה, עדיין תצליחו להישאר עם הרגליים על קרקע כלכלית יציבה.

תחומי עיסוק נוספים אשר יכולים לעניין אותך בנושא ידועים בציבור

משמורת ילדים

מזונות

גישור משפחתי

הסכם ממון

שאלות? נשמח לעזור

תפריט נגישות