הסכם ממון

עריכתו של הסכם ממון כיום הינה נפוצה מאוד. זאת לאור העובדה כי הוא זה אשר מסייע בארגון כל ענייני הרכוש, הקיים והעתידי, עוד בשלבים הראשונים שלפני תחילת הנישואין. על מנת למנוע מאבקי פרידה או גירושין מכוערים וקשים במיוחד, רצוי יהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין הסכם ממון מקצועי. נסחו את ההסכם שמגן על האינטרסים של שני הצדדים בעזרתה המקצועית של עורכת הדין ענבל כספי-גאון.

עורך דין הסכם ממון ששומר על האינטרסים שלכם

בחירתו של עורך דין הסכם ממון הינה חיונית לעריכתו של ההסכם אשר ישמור על הזכויות שלכם גם במידה ומערכת היחסים ביניכם לבין החצי השני שלכם תסתיים. זכרו כי חשוב יהיה לוודא כי עורך הדין הנבחר על ידכם ישלוט בדיני המשפחה לעומק ויהיה מעודכן בפסיקות האחרונות שבתחום.

יצירתו של הסכם ממון עשוי להיות תהליך מורכב ורגיש במיוחד, על כן חשוב יהיה להבטיח את העובדה כי עורך הדין שלכם יהיה מקצועי ובעל יכולת גישור אשר תסייע במעבר על הסעיפים השונים של ההסכם בצורה הרגישה והקשובה לצורכיהם של שני הצדדים.

בשורה התחתונה, הסכם הממון נועד להסדיר את הרכוש הקיים, כמו גם העתידי והמשותף של בני הזוג, זאת בפני עתיד בו מערכת היחסים תיגמר, בין אם במקרה של גירושין או פרידה. הבטיחו את יצירתו של הסכם ממון אשר שומר על האינטרסים והרכוש שלכם וצרו קשר עם עורך דין המתמחה בדיני משפחה כבר היום.

עורך דין הסכם ממון – חשיבות מעורבותו של עורך הדין

חשוב לזכור כי הסכם ממון הינו הסכם משפטי לכל דבר ועל כן הוא חייב להיערך על ידי עורך דין מנוסה אשר מתמחה בדיני משפחה. ניסוח מדויק של ההסכם ימנע מחלוקות ופרשנויות שונות של ההסכם בעת הפרידה, נקודה אשר תאפשר להגן על הרכוש ונוכחי והעתידי שלכם. לקבלת פרטים נוספים בנושא וקביעתה של פגישת ייעוץ, צרו קשר כבר היום עם עוה"ד ענבל כספי-גאון באתר או במספר הטלפון 073-7590877.

בשעה שאתם מתעניינים בעריכתו של הסכם ממון עורך דין יהיה איש המקצוע אליו מומלץ יהיה לפנות. עבודתו אינה פשוטה כיוון שכוללת התעסקות בתחומים כלכליים וכספיים והמקום בו הם משתלבים עם מאפיינים רגשיים של הקשר הזוגי שלכם. אמנם רבים מעדיפים שלא לחשוב על הרגע בו מערכת היחסים תסתיים, אך על מנת להבטיח את קיומו של עתיד בו תוכלו לשמור על הרכוש שלכם בעתיד, חשוב יהיה לזכור כי הסכם הממון יהיה זה שישמור עליכם. הבטיחו את השמירה על האינטרסים שלכם וצרו קשר עם עורכת הדין ענבל כספי גאון כבר היום.

הסכם ממון עורך דין – ההסכם המשפטי ששומר על העתיד שלכם

הסכם הממון הינו מסמך משפטי חשוב ומשמעותי אשר ישפיע במידה רבה על כל אחד מבני הזוג במידה ומערכת היחסים ביניהם תסתיים, בעת פרידה או גירושין. גם במידה ועכשיו אתם מעדיפים שלא להעלות את הנושא של סיומה של מערכת היחסים, חשוב יהיה לזכור כי תמיד עדיף להיות מוכנים לכל מקרה שעשוי לבוא.

חשוב שלא תקלו ראש בבחירתו של הסכם ממון עורך דין, שהרי בעזרתם של אנשי המקצוע המנוסים בתחום תוכלו גם אתם להשלים את עריכת ההסכם בצורה המדויקת והרגישה ביותר בעבור שני הצדדים. עריכתו של הסכם מדויק אשר יטפל בכל היבטי הרכוש שלכם, הנוכחי, העתידי והמשותף, על ידי המקצוענים, יבטיח את אישורו המהיר על ידי בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני ויאפשר לכם לנשום לרווחה מתוך הידיעה כי גם במקרה של גירושין, הרי שהעתיד שלכם יהיה בטוח.

 

הסכם ממון עורך דין – מי זקוק להסכם הממון?

בעבר היה נהוג להאמין כי הסכם הממון נדרש רק בקרב בעלי הממון בעוד שבפועל, כיום, הסכמים אלו נפוצים בכל שכבות האוכלוסייה. הסכם זה יאפשר לכל זוג שמעוניין להגן על העתיד הכלכלי של שני הצדדים במקרה של פרידה לתיאום פגישת ייעוץ ולקבלת ליווי אישי ומקצועי צרו קשר עם משרדה של עוה"ד ענבל כספי גאון בטלפון 073-7590877.

תחומי עיסוק נוספים אשר יכולים לעניין אותך בנושא הסכם ממון

שאלות? נשמח לעזור

תפריט נגישות